Design til internettet
Begrebet "webdesign" er ved at være lidt slidt og der findes
mange forskellige opfattelser af hvad begrebet indeholder. Derfor vil vi
gerne uddybe hvad BaxData sætter i højsædet når
vi laver design til internettet.
Inden vi laver de første udkast til en potentiel kunde, forsøger
vi at samle en del viden omkring virksomheden. Det er nemlig vigtigt at
der er en sammenhæng mellem de værdier som virksomheden vægter
og kommunikerer i dagligdagen - og de værdier som hjemmesiden skal
symbolisere.
Rent praktisk så gør vi meget ud af optimere siderne, så
flest mulige brugere får en positiv oplevelse. Det drejer sig både
om størrelse i pixels og bytes, men i høj grad også
om brugervenlighed! |
Dynamiske web-layouts
Vi har introduceret et dynamisk design-koncept for vores kunder, som allerede
er en succes, idet ingen kunder ønsker at undvære denne del
når de først hører hvad det indeholder.
Det går i sin enkelhed ud på at variere det layout man bygger
hjemmesiden op omkring. Det kan gøres ved at skifte nogle billeder
udenom indholdet eller variere i farverne. Vores seneste store projekt -
nytoyota.dk - er et glimrende eksempel. Her skifter designet én gang
i døgnet, på hver af de 4 "afdelinger" som hjemmesiden
består af.
Klik her og læs mere om Ny Toyota
Klik her og gå til
www.nytoyota.dk |